Megbízónk piacának meghatározó szereplője, törökbálinti központjukba keresünk számukra Operatív vezetőt. (Ref.: 0528/OV)
Feladatkörök
  • Ügyfelek minősítési rendszerének átdolgozása, felelősöknek való kiosztása, rendszerfelügyelete
  • Alá tartozó munkavállalók munkakörének ellenőrzése, dolgozók oktatása, motiválása és objektív értékelési rendszerének kidolgozása
  • Integrált rendszer működésének felügyelete, fejlesztési javaslatok tétele
  • Operatív folyamatok átlátható működtetése
  • Összetettebb, magasabb szintű problémák rendszerszerű kezelése
  • Jelentési és értékelési rendszerek felügyelete, betartatása, értékelése
  • Minőség ellenőrzés támogatása
  • Felső vezetéssel való szoros együttműködés
 Elvárások:
  • több éves tapasztalat operatív vezetői, ügyfélszolgálat-vezetői munkakörben
  • egyetemi/főiskolai végzettség
  • integrált rendszerben szerzett magas szintű felhasználói tapasztalat
  • logisztikai, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
 Személyiségjegyek
  • Rendkívül jó kommunikációs képesség
  • Csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállósággal végzi munkáját
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Precíz, pontos, alapos
  • Kreatív, megoldáskereső személyiség
 Előny, de nem kötelező
  • LEAN tapasztalat
  • KKV-nál vagy környezetvédelmi vállalatnál betöltött munkakör