Megbízónk piacának meghatározó szereplője, törökbálinti központjukba keresünk számukra Operatív vezetőt. (Ref.: 0528/OV)
Feladatkörök
- Ügyfelek minősítési rendszerének átdolgozása, felelősöknek való kiosztása, rendszerfelügyelete
- Alá tartozó munkavállalók munkakörének ellenőrzése, dolgozók oktatása, motiválása és objektív értékelési rendszerének kidolgozása
- Integrált rendszer működésének felügyelete, fejlesztési javaslatok tétele
- Operatív folyamatok átlátható működtetése
- Összetettebb, magasabb szintű problémák rendszerszerű kezelése
- Jelentési és értékelési rendszerek felügyelete, betartatása, értékelése
- Minőség ellenőrzés támogatása
- Felső vezetéssel való szoros együttműködés
Elvárások:
- több éves tapasztalat operatív vezetői, ügyfélszolgálat-vezetői munkakörben
- egyetemi/főiskolai végzettség
- integrált rendszerben szerzett magas szintű felhasználói tapasztalat
- logisztikai, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Személyiségjegyek
- Rendkívül jó kommunikációs képesség
- Csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállósággal végzi munkáját
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Precíz, pontos, alapos
- Kreatív, megoldáskereső személyiség
Előny, de nem kötelező
- LEAN tapasztalat
- KKV-nál vagy környezetvédelmi vállalatnál betöltött munkakör