Ügyfelünk több mint 70 éves nemzetközi vállalatcsoport, az Integrated Facilities Management szolgáltatások meghatározó szereplője. Magyarországi szervezetük számára keresünk dinamikus, tehetséges és motivált vezetőt Operatív IFM Igazgató pozícióba.
Feladatok:
- Irányítja a szervezet napi üzleti tevékenységeit.
- Biztosítja az ügyfelek elégedettségét megfelelő minőségű szolgáltatás nyújtásával.
- Gazdálkodik a meglévő belső és külső erőforrásokkal.
- Megvalósítja és fejleszti az üzemeltetési terveket a helyi és a nemzetközi elvárások szerint.
- Az operatív működéshez szükséges szabályzatokat korszerűsíti, naprakészen tartja.
- Felügyeli az összes IFM folyamatot és műveletet.
- Felel a szolgáltatások pontos dokumentációjáért, biztosítja a folyamatok hatékonyságát, következetességét a szervezeti célkitűzéseknek megfelelően.
- Napi kapcsolatot tart a felső vezetéssel az operatív irányítás szintjén.
- Stratégiai célokat és hosszú távú terveket határoz meg a működési hatékonyság növelése érdekében.
- Elemzi a jelenlegi működési folyamatokat és teljesítményt, szükséges fejlesztésükre megoldásokat javasol.
- Tervezi és ellenőrzi az operatív költségeket, pénzügyi információkat.
- Adatok és mérőszámok alapján értékeli az általános teljesítményt.
- Figyelemmel kíséri a napi teljesítményének kulcs-mutatóit, a feladatok hatékony és időben történő elvégzésének érdekében.
- Betartja a szervezet irányelveit és biztosítja a jogszabályi előírások betartását.
- A vezetők és a munkatársak felkészítésével biztosítja, hogy a szolgáltatás jól szervezett és eredményes legyen.
- Felel a munkavédelmi előírások betartásáért.
- Maximalizálja a hatékonyságot és az eredményességet az osztályok közötti együttműködés révén.
- Magas szintű HR feladatai vannak, bővíti a csapatát, támogatja a tehetség programokat és a képzéseket.
- Kapcsolatot tart- és épít az osztályvezetőkkel, külső partnerekkel, beszállítókkal.
- Segít és visszajelzést ad a beszerzési részlegeknek, felügyeli a raktár hatékonyságát.
- Biztosítja, hogy a vállalat összes erőforrását hatékonyan és pazarlás nélkül használják fel.
Az ideális jelölt:
- Magabiztosan tervezi meg és irányítja az operatív folyamatokat
- Agilis, innovatív, stressz tűrő
- Alaposan ismeri az iparággal kapcsolatos jogszabályokat
- Magabiztos költségvetés és üzleti tervek kidolgozásában
- Kiváló tárgyalási készségekkel rendelkezik mind belső, mind külső környezetben
- Erős analitikai képességű, elsősorban adatelemzés és teljesítménymérés területén
- Kiválóan ismeri az üzletviteli szoftvereket, ERP és CRM rendszereket, valamint az MS Office-t
- Alaposan ismeri a különböző üzleti funkciókat és elveket (például: ellátási lánc, pénzügy, ügyfélszolgálat stb.)
- Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezik
Elvárások:
- Mérnöki vagy műszaki végzettség
- Minimum 10 év Facility Managementben szerzett tapasztalat
- Közép- vagy felsővezetői szinten szerzett releváns tapasztalatok
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a zsanett.lisztig@telkes.hu címre.