A magyar borkultúra meghatározó márkája, növekvő gasztronómiai és lifestyle fókusszal. Piacvezető magazinnal, dinamikus online portállal, exkluzív borklubbal, prémium rendezvényekkel kínál élményeket a gasztronómia és a borkultúra iránt érdeklődők számára. A brand további fejlődéséhez keressük azt a tehetséges Brand Managert, aki növelni tudja a márkaismertséget, építi a közösséget, tudásával, tapasztalatával, ötleteivel, igényes munkájával és dinamizmusával hozzájárul a jövőbeni közös sikerekhez.
Feladatok:
- Tervezés:
- Átfogó stratégia és taktikai terv kidolgozása
- Márkaépítés és termékfejlesztés:
- Új termék és szolgáltatás koncepciók kidolgozása, promóciók
- A márka egységes megjelenésének biztosítása minden platformon
- Stratégiai együttműködések kialakítása a piaci szereplőkkel
- Marketing és kommunikáció:
- Marketing és kommunikációs tervezés és végrehajtás
- Célcsoportok definiálása, termékekre bontott akciótervek készítése
- Promóciós kampányok tervezése és végrehajtása
- Kereskedői és fogyasztói adatbázisok építése, gondozása
- Médiakapcsolatok, tartalomalapú médiabarterek és egyéb együttműködések
- Üzletfejlesztés és kontroll:
- Éves budget felállítása (P&L)
- Bevételek és kiadások felügyelete
- Riportolás
- Vezetői feladatok:
- Belsős kollégák és külső beszállítók munkájának koordinálása
- A hatékony működés biztosítása
Elvárások:
- Márkaépítés, marketing és kommunikáció területén komoly tapasztalatai és kézzelfogható sikerei vannak
- Teljes képet lát és strukturáltan gondolkodik; nem csak nagyot álmodni mer, hanem képes a célhoz vezető út megtételére is, hatékony projektmenedzser
- Kereskedelmi szemlélettel bír, eredményes üzletember
- Otthon érzi magát a gasztronómia és az italkultúra világában
- Digitálisan „sensitive”, éli a legfrissebb trendeket és magabiztosan mozog az online térben is
- Felelős és inspiráló vezető; együttműködő és támogató csapattárs
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a zsanett.lisztig@telkes.hu címre.